Gäsp gäsp

 
 
Godmorgon och gäsp på er!
 
Då var det söndag vilket betyder att jag blev väckt av väckarklockan för ett tag sen och ska snart fara iväg och jobba! Efter jobbet ska vi åka och uppvakta min moster som fyllde år i veckan och ikväll blir det plugg.
Det ser ut att bli en söndag med både roliga och mindre roliga saker att se fram emot!
 
Vad tyckte ni förresten om melodifestivalen igår och om Robin som vinnare? Jag tycker att Robins låt är mycket bra så nu får vi hålla tummarna för att resten av Europa tycker detsamma! Jag tyckte faktiskt att det var ett av de bättre startfälten vi haft i en final, men den störtsa underhållningen här hemma stod ändå Matilda för! Hon stod vid sidan av tv:n och körde sina egna uppträdanden hon! Levde sig verkligen in i det hela, bytte kläder, dansade och sjöng även såklart! Höjdpunkten var nog när Danny stod klädd som brandman. Helt bestört utropar hon då "Men ÖH, man ser ju hans tuttar!!!" Men han är ju en kille Matilda, sa jag då. Hon himlade då med ögonen och svarade "Ja men han har ju typ lika stora tuttar som mamma!" Haha, vad jag avgudar min lillasyster ibland! ;)
 
Nu måste jag sätta fart! Ha en fin dag allesammans! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0