Fredagen den 1 mars 2013

 
 
God fredagkväll på er!
 
För tillfället sitter jag och har precis tittat på muskelbergen på tv:n hehe. Jag undrar hur länge de stora gladiatorerna har jobbat för att få de kroppar de har, för inte får man de musklerna över en natt inte!
 
Jag ska inte tjata mer om fysikprovet, men jag måste ändå säga att det faktiskt kändes förvånansvärt bra efteråt. När jag kom hem om började diskutera det hela med min syster så kändes det dock plötsligt inte lika bra längre. Då dyker genast tvivlen och massa frågor upp i huvudet, men jag har bestämt mig för att inte grubbla över det utan lägga det bakom mig!
 
Min eftermiddag har varit hur bra som helst! Träffade som sagt en gammal barndomsvän och vi hade det jättemysigt! När man inte har träffat någon på länge kan det antingen bli stelt och svårt att komma till prat, eller så känns det som att det knappt gått någon tid alls sedan man senast träffades och pratet kommer helt naturligt. För oss blev det som i det andra alternativet vilket kändes väldigt skönt! Jag kommer inte ens ihåg senast vi träffades, men 6-7år sen var det i alla fall, alltså hade vi mycket att prata om! Vi satt på det mysiga caféet Piece of Cake i stan och jag kan säga tiden rann iväg i en väldig fart! När vi skilldes åt sa vi det att det verkligen inte får gå flera år tills nästa gång vi ses och jag hoppade på bussen med ett stort leende på mina läppar! :)
 
Nu ska jag ta och titta på en sådandär härlig kärleks komedi! Ni vet en sån film där man kan gissa sig till hur allt kommer sluta, men som ändå är så himlans bra!
 
Ha det fint! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0