Fjärilar och en aning knasig Sanna

 
 
Hej hopp!
 
Hur e det med er? Imorse var jag pigg och glad och hade det väldigt kul på vägen till bussen som ni ser ovan! ;) Vi har haft ännu en dag med underbart vårväder vilket vi jublar för och ja jag har stått uppe på scen även idag.
 
Än har inte fjärilarna hittat till min mage, men de kommer säkert imorgon! Jag brukar säga det att man måste få vara lite nervös när man ska göra ett framförande av något slag. Det hör till och jag tror faktiskt att man presterar aningen bättre med det lilla extra adrenalinet som flödar och hjärtat som bankar lite extra. Nu pratar jag om lite nervositet, är man jättenervös är risken stor att man t.ex. glömmer bort repliker och det är ju inte bra! Lagom ska det vara helt enkelt, lagom är alltid bäst! ;)
 
Nu är jag trött och längtar efter att få slänga mig i sängen!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0