Finaldags

 
 
 (Bilder från google)
Hej på er!
 
Idag har jag haft en riktig hemmadag, vilket var ganska så länge sen sist. Ni vet sådana dagar då man bara tar det lugnt och låter timmarna segla förbi. Jag har bland annat legat i sängen i sällskap av en bra bok, fastnat på en ny level i Candy Crush, klurat på några mattetal och självklart njutit av det vackra men kyliga vädret då jag följde med mamma ut på en promenad med hunden. Usch det var inget milt vårväder idag inte...
 
Ikväll kommer hela familjen sitta bänkad framför tv:n då det ju är melodifestivalsfinal! Vi har precis mumsat i oss tacos och diskuterade då vem vi tror kommer att ta hem det ikväll. Jag tycker faktiskt att där är en hel del bra bidrag med och har inte den blekaste aning om vem som kommer att vinna. Min lillasyster vill och tror att antingen Sean Banan, Ravaillacz (de fyra gubbarna) eller YOHIO slutar som vinnare. Hm... YOHIOs låt gillar jag, men när det gäller de andra två håller jag inte med! Ja, om några timmar vet vi i alla fall hur det hela slutar.
 
Ha nu en riktigt bra lördagkväll!
 
Puss&Kram =)
 
Hm... vem blir den lycklige vinnaren?
Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0