Easy Tone

Hej där!
 
Var som sagt på en liten shoppingtur med vännen igår! Det som fick följa med mig hem var en jättesöt spetströja från New Yorker, tre par trosor från Gina och ett par "iPhone vantar" från Telia. Man fryser ju nästan fingrarna av sig när man tar upp mobilen för att smsa så de där vantarna är verkligen guld värda!
 
Jag hade även tänkt inhandla ett par converse på intersport, men olyckligtvis hade de inte min storlek. Men helt skolös blev jag inte då jag till min stora förtjusning såg att de sålde ut Easy Tone skor för halva priset(!) Wiee, jag har velat ha ett par sådana hur länge som helst då jag tycker de är både roliga och sköna att gå i! Dock är väl kanske inte färgen den bästa i min smak, men men... ;)
Mina converse får jag ta och köpa en annan dag istället, men än är det inte direkt för varmt med vinterskorna så jag har ingen större brådska!
 
Mina nya skrikrosa skor! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0