Dags att hoppa ur pyamasen

Hej där! Är allt bra?
 
Min blogginspiration var inte på topp igår, men min söndag var inte så värst märkvärdig. Jag var på jobbet och befann mig därefter hemma och tog det lugnt, en av de där vanliga söndagarna ni vet!
 
I eftermiddag ska jag, trots lov, ta mig till skolan då där nämligen står utvecklingssamtal inskrivet i kalendern. Vi får väl hoppas att min utveckling går åt rätt håll!
 
Nu måste jag hoppa ur pyamasen då en av mina vänner snart kommer hit. Vi ska nämligen mysa runt på Väla i några timmar! Tänkte att det var dags att försöka förnya vårgarderoben litegrann!
 
Ha en fin dag! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0