Continue to have a great Friday!

 
 
Ja hörni då var det påsklov! Jag tror inte jag behöver skriva att jag tycker det är otroligt skönt! Matteprovet kändes väl hm.... både bra och dåligt skulle jag vilja säga, men nu tar jag lov och tänker inte ägna den minsta tanke åt det! Efter provet promenerade jag och två härliga tjejer från klassen ner och lunchade på stan. Vi blev mer än mätta & belåtna och själv vet jag inte hur jag hade kunnar inleda mitt lov på ett bättre sätt!
 
Nu sitter jag här och ska sätta igång med en hemuppgift i biologin. Ja jag vet att det är lov, men uppgiften är istället för den nästan 2,5 timmars lektion som jag egentligen skulle ha haft idag så det är bara att ta tag i det hela!
 
Ikväll flyr jag ur huset då min mamma ska ha tjejkväll... Det blir att träffa några underbara flickor vilket jag verkligen ser fram emot!
 
Ha nu en fortsatt bra fredagkväll!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0