Bryt ett ben...

 
 Godmorgon!
 
Idag är det dagen med ett stort D! Dagen då vi äntligen ska spela upp det vi har förberett oss för i flera veckor nu! Ja jag hoppas verkligen att alla repliker sitter där de ska idag och framförallt så hoppas jag på att vi kommer ha det himlans roligt där uppe på scenen!
 
Det kommer att bli en låååång dag med två föreställningar, en vid klockan 14.00 för skolan och en som börjar klockan 19.00 för släkt, familj och vänner. Vi kommer inte att ha möjlighet att åka hem under dagen så jag kommer inte vara hemma förrän sent ikväll och kommer antagligen då att vara väldigt trött!
 
Nu har jag inte tid att sitta här! Men innan jag rusar till bussen tänker jag önska mig själv och mina klasskamrater ett stort lycka till! Fast hur är det man brukar säga inom teatervärlden? Just det ja, Bryt ett ben..... =)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0