Biokväll!

Hej där! Har ni sett några söta påskkärringar flyga förbi idag?
 
I stan var där gott om både påskkärringar, fjädrar och kycklingar! Jag har haft det väldigt trevligt med vännen min! Vi gick runt och kikade i affärer och åt lunch på Graffiti. Jag fick även äntligen köpt ett par vita converse som nu står här hemma. Egentligen tycker jag inte att det är jättekul att äga sådant som väldigt många har, men vita converse är så himla snyggt och dessutom passar det till princip allt! Så nu är jag alltså också en av många som äger ett par sådana!
 
Jag har nu hunnit vara hemma någon timme men ska faktsikt fara in till stan för andra gången idag. Jag och min syster ska nämligen möta upp en tjej där, sätta oss och äta på något ställe och därefter kolla på bio...mys!
Vi ska se The Host. Den är baserad på Stephanie Meyers bok Genom dina ögon som står här hemma i min bokhylla. Jag är en av de som oftast tycker att filmer baserade på böcker inte riktigt når upp till bokens standard och kan därför bli lite besviken då jag ser filmen. Men det var väldigt länge sedan jag läste Genom dina ögon och jag kommer inte ihåg så mycket mer än att jag tyckte att den var riktigt bra så det bådar gott inför ikväll! ;)
 
Ha det fint! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0