Av härliga känslor blir man glad

 
Då var det fredag igen allihopa! Jag har sagt det förut men säger det igen, fredagar är helt klart veckans bästa dag! Man glömmer bort den där stora läxhög som ligger hemma på skrivbordet, de vardagliga bekymmren hamnar långt bak i huvudet där man inte kommer åt dem, man tänker inte på det stora matteprovet som väntar om en vecka och att det är kallt och ligger snö överallt känns plötsligt inte alls lika hemskt längre! Är det någon mer än jag som känner igen sig? Jag hoppas det, för det är en härlig känsla och härliga känslor blir man glad och mår bra av! =)
 
Nu ska jag snart inledda denna skoldag med en mattelektion och jag hoppas att vi alla får en riktigt ljuvlig fredag!
 
Puss&Kram =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0