15 mars 2013

Hej på er! Hur mår ni?
 
Idag har jag till min glädje varit tvungen att plocka fram solglasögonen, jag har yrat runt på Ikea med mamma, tagit mig förbi några levlar i Candy Crush (nej än har jag faktiskt inte tröttnat), lagat hel kyckling i ugn för första gången med gott resultat och spenderat kvällen framför tv:n med resten av la famille!
 
Nu ska jag öka mysfaktorn ytterligare då jag ska fylla mitt rum med tända ljus och därefter lägga mig och kolla på de två senaste avsnitten av Pretty little liars! =)
 
Innan tillagning
 
 
Efter tillagning
 
Är aningen stolt över mig själv som har tillagat en hel kyckling!
Trots att det var enklare än vad jag trodde ;)

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0