Sveriges tredje största stad....

 
Jag har haft en mycket lyckad dag med Felicia i Sveriges tredje största stad måste jag säga! Jag kom hem aningen fattigare än vad jag hade trott, men jag är samtidigt väldigt nöjd med mina köp! Jag känner att jag har köpt sådant jag behöver och som jag flitigt kommer använda!
 
Efter att ha gått runt ett tag i stan och båda två spenderat lite pengar satte vi oss på Jensens Bøfhus där vi åt lunch. De säger att det är en perfekt restaurang om man har lite bråttom på lunchen då det ska ta max 13 minuter att få maten. Ja visst kom maten ganska så snabbt, men det var väl det ända som gick snabbt om ni frågar mig. Vi fick vänta innan vi fick något bord trots att det fanns gott om lediga, vi fick kalla på servitrisen för att få beställa och vi fick även hämta henne när vi ville betala. Inte något som gav plus i kanten i min bok direkt! Men maten var i alla fall god och lunchpriserna kan man inte klaga på! Om man beställer bord blir väntetiden förmodligen inte så lång, men om man inte har det är mitt råd att inte ha alltför bråttom!
 
 
Efter vår lilla lunchpaus fortsatte vi vårt shoppande och tillslut gick jag runt med kassar i båda händerna.
 
 
I kassarna fanns där bland annat ett linne från Monki med ett budskap som jag verkligen fastnade för.
 
Live the love
Love the life
 

Om ni inte visste det finns det ju faktiskt två monki butiker i Malmö och jag hittade en riktigt mysig tröja i den andra. Perfekt att ta på sig på sena sommarkvällar/nätter!
 
 
 
Inne på Gina tricot hittade jag ett par jättefina virkade shorts som jag blev helt förälskad i!
 
 
Jag köpte även en helt vanlig svart bikiniunderdel på H&M innan vi fick styra stegen mot centralstationen för att bege oss hemåt igen. Jag hann verkligen inte se allt som Malmö har att bjuda på så det blir defenitivt till att åka tillbaka någon gång!
 
På tåget blev jag dödligt sugen på mina favonötter som man bara kan köpa på Pistachia (vad jag vet i alla fall) och jag hoppade därför av i Hbg för att köpa några och ta ett tåg som gick en kvart senare mot Ängelholm. Nötter blev det inga då de var slut, men 400kr fattigare och en himlans söt klänning rikare blev jag däremot istället haha! Klänningen köptes på Fröken Ethel, en liten affär med väldigt söta kläder!

 
 
I Ängelholm passade jag på att gå in på Hemmakväll för att hyra en film då man får en gratis hyrfilm på måndagar. Det blev Sune i Grekland så nu blir det familjemys för hela slanten! Ha en fin kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0