Stockholm i mitt hjärta....

Stockholm i mitt hjärta låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska, öarnas stad det är du.....
Jajamensan, nu sitter hela familjen och tittar på Allsång på skansen och efter det ska vi definitivt se på Morden i Midsomer! Vad är en sommar utan de två programmen liksom??? Jag är dock inte en person som måste sitta framför tv:n varje tisdagkväll hela sommaren, men lite småmysigt tycker jag att det är då det är något man har växt upp med.
 
Min dag blev inte riktigt så som jag hade planerat. Jag hade tänkt åka till Lund, men då jobbet hörde av sig igår på grund av personalbrist så fick jag hoppa in där istället. Så nu vet ni alltså var jag har befunnit mig större delen av dagen. Nu tänker jag lägga undan datorn och rikta uppmärksamheten mot tv:n
 
 
Ha en fin kväll! Puss och kram <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0