Normalviktig!!!!

Dagen idag har varit toppen! När man är på multi känns det som att man befinner sig i en bubbla och att resten av världen står still. I den där bubblan känner jag en stor trygghet och gemenskap och jag får dessutom en rejäl påfyllning av kämparglöd! Så det var med starka, men även tunga steg som jag gick därifrån då jag vet att det dröjer tills nästa gång vi ska befinna oss i den där bubblan igen.
 
När vi var klara på mulit åkte vi och kollade mina värden vilka var bra! Jag kan nu med glädje berätta att jag väger över 50kg mina kära vänner! Ja det är sant, 50,4kg om jag ska vara exakt. Då jag har varit aningen mer aktiv den här veckan var jag lite orolig, men det visar sig alltså att jag har en bra balans av intag och uttag som det ser ut nu! Ni kanske minns att jag tidigare skrivit att jag vid 50kg ligger på en normalvikt och att jag då kanske skulle få börja träna så smått. Då mina värden har sett bra ut de senaste veckorna sa min läkare att jag kunde få börja jogga några lite kortare rundor om jag kände att jag klarade av det! Kan ni förstå lyckan? Lyckan av att faktiskt träna! Jag känner dock ingen jättelust av att göra det ikväll så det blir nog bara en promenad med hunden, men imorgon kanske! Jag får se om jag har lust, för träning ska ju vara något man vill göra och som man njuter av. Det ska ju inte vara något man bara känner att man måste göra.
 
När vi kom hem låg två nästan identiska kuvert och väntade på mig och min syster i brevlådan, nämligen våra slutbetyg i de kurser vi har läst ut. Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med mina! Så dagen kan nog inte bli så mycket bättre än såhär skulle jag kunna tro. Jag börjar bli ganska så trött då det blev rätt tidigt imorse så jag ser fram emot en lugn och skön kväll! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0