Krydda på...

 
 
Nu börjar jag så smått känna mig brun och fin. Under eftermiddag tvingade jag mig själv att ligga ute i 100min. Med musik i öronen var det ändå inte så hemskt, men jag drog helt klart en lättnadens suck när jag hade solat klart för dagen. För ett litet tag sedan åt jag och min syster mina grymt goda klyftpotatisar med korv. Ett litet tips när det gäller klyftpotatis är att krydda dem, de blir så mycket godare då! Vilken krydda spelar ingen större roll skulle jag tro, ta några kryddor du gillar bara! Idag körde jag på flingsalt, vitlökspeppar och en kryddblandning med torkad persilja, vitlök och dill, mums säger jag bara!
 
 
Då jag nu har sett alla avsnitt av Vampire Diaries har jag precis börjat att följa en ny serie, nämligen Gossip Girl. Även denna serien verkar vara en riktig höjdare så nu tänker jag sätta mig och se ett avsnitt innan jag tar en mysig kvällspromenad med hunden! Senare ikväll blir det film och mys med systern min!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0