Fyra vackra flickor....

 
Efter en mysig eftermiddag längtar jag nu som sören tills imorgon! Om precis ett dygn sitter jag på planet påväg till sol, bad och två helt underbara veckor på Kreta. Som ni ser fick jag och min vän sällskap av min syster och en anna vän till oss vilket bara var uppskattat. Vi gick runt i affärer och jag köpte tre par trosor på rean (man behöver många trosor om man ska vara borta i fjorton dagar) innan vi satte oss på favorit fiket Ebbas fik. Det var lika svårt att välja vad man skulle ha till fika som föregående gånger, men till slut hade vi alla bestämt oss och inte blev vi besvikna inte! Om man är fika sugen när man är i Hbg är Ebbas fik ett måste!
 
Ikväll tänkte jag gå igenom packlistan ännu en gång, ta en liten joggingtur och sedan lägga mig i sängen med datorn och se några avsnitt av Gossip Girl! Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0