En mycket söt liten unge....

Jag har nyligen fått lära känna en helt fantastiskt liten tjej som har blivit till en "bonus lillasyster" i mina ögon! Hon och jag har idag haft en urmysig eftermiddag i Helsingborg där vi mumsade i oss glass på Pistachia och kollade i lite affärer med mera. Jag blir alldeles varm i hjärtat av att vara i närheten den lilla söta ungen och jag kan inte hjälpa att jag ler varje gång jag får syn på henne! Tack för en fin dag Linn!! <3
 
 
 
 
 
Imorgon blir det en lång dag som börjar redan 06.30 med jobb, så det kommer förmodligen att eka här inne på bloggen. Därför vill jag redan nu önska er alla en riktigt fin midsommarafton! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0