En liten sammanfattning....

Hej på er!!
 
Då var jag hemma igen efter att ha spenderat härlig tid hemma hos Felicia! Ni ska få en liten sammanfattning sedan i onsdags då jag tog mitt pick och pack och åkte iväg.
 
 
Efter att ha ätit lunch ute i solen med familjen satte jag mig alltså på tåget och drygt en timme senare gick jag runt med converse och klänning i Lund. Jag och Felicia kollade in lite Second hand affärer och satte oss i solen och åt glass innan vi tog bussen hem till henne. Sedan fick jag se helt underbart vacker natur, vi var och tittade lite på fotboll och pratade, pratade och pratade! Jag tror aldrig att det blir riktigt tyst när vi är tillsammans.
 
 
 
Efter en natts sömn, ha ätit frukost ute i trädgården, spelat kort, solat och spelat en liten fotbollsmatch mot Felicias bror med kompis (som vi vann) hämtade vi Tove som sedan var med oss resten av dagen. Vi stack ut och hade picknick och visade även Tove den vackra naturen!
 
 
 
 
Senare fick vi se väldigt fina blommor. De var verkligen enorma och hur vackra som helst! Vi har en lika dan buske i rabatten här hemma fast en sådär 30 gånger mindre haha!
 
 
 
På kvällen hade Felicia spelning med sitt band och de var verkligen jätteduktiga! De spelade en låt de gjort själv och den har satt sig på mitt huvud så jag går och nynnar på den nästan hela tiden.
 
 
Imorse ringde väckarklockan 05.40 för Felicia skulle till skolan och träna inför avslutningen och själv skulle jag vara på BUP i Helsingborg klockan halv nio. Besöket på BUP gick bra. Vågen visade exakt som förra veckan, men då det var en annan våg kan jag ändå ha gått upp, det är svårt att säga. Helt säkert är det att jag har gått upp 1,5kg på två veckor vilket inte är dåligt! Men det riktigt positiva var att mitt hjärta slog i normal puls!!! Åh vad glad jag blev. Så jag är inte riktigt uppe på min 50kg gräns men snart så!
 
 
I eftermiddag ska jag träffa en fin vän och jag är helt säker på att vi kommer få det super mysigt! Ha nu en fortsatt bra dag! Njut av solen och var rädda om er! Puss och kram <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tove

Tack för en supermysig dag! Du är en så snäll och bra person att prata med. Jag mår så bra av att träffa dig. Det ska bli riktigt roligt att träffa dig och felicia senare i sommar!
Stor kram

Svar: Åh tack själv fina du! Mår också så himla bra av att umgås med er, ja det kommer bli en bra sommar! Kram :) <3
SannaCeciliaNyberg

2013-06-07 @ 18:44:08
URL: http://www.tovetankar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0