En invasion av grodor!!!

Usch, jag känner mig riktigt hemsk just nu för jag har nog mördat minst 50 oskyldiga små liv ikväll. Jag och mamma kom nästan precis hem från en mysig kvällpromenad och på ett ställe verkligen kryllade det av små-grodor. Jag tror aldrig att jag har sett så mycket grodor på en och samma gång i hela mitt liv! Jag försökte undvika att gå på dem, men det var helt omöjligt. Jag tycker inte om att döda levande varelser, om de inte stör mig på något sätt så ser jag liksom ingen anledning till att döda dem. Så det var inte roligt alls att gå där och veta att man gick och mosade en massa grodor. Men jag får väl helt enkelt tänka på att där finns minst en biljon grodor kvar som hoppar runt för glatta livet.
 
 
 
 
Alla prickar på bilderna är små hoppande grodor.
 
Nu blir det snart sängen då det är söndag imorgon och som alla andra söndagar betyder det jobb klockan halv åtta! Sov så gott allihopa!


Kommentarer
Linda

Oj jäklar, haha!

2013-06-23 @ 16:14:25
URL: http://dahlinda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0