En glädjande upptäckt

 
 
 
 
 
 
 
 
Upptäckte idag till min glädje att internet på hotellet räcker precis till vår lägenhet! Så nu sitter jag här nyduschad på balkongen och tänker på er där hemma! Jag har hört att vädret inte är så roligt vilket betyder att vi bokade två perfekta veckor att åka iväg på! Idag har jag varit på stranden, tagit det lugnt, läst och busat med Matilda i poolen och snart ska vi leta rätt någon mysig restaurang! Igår var jag och min tvilling ute och tog en promenad i solnedgången, hur fint som helst! Det var väl allt jag hade på hjärtat. Ha det super allihopa! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0