En bra söndagkväll

Ingredisenser till en bra söndagkväll:
 
* En mysig kvällspromenad
* Glass
* Chokladkaka
* Svenska jordgubbar och andra goda frukter
* En bra film
* Tända ljus
* En Filippa
 
Ja detta var vad som krävdes för att min söndagkväll skulle bli en riktigt bra sådan! Jag har nyss varit och lämnat av Filippa på hennes sommarjobb, vilket råkar vara byns fritids som jag smidigt nog bor granne med, och nu sitter en viss hund och väntar på att jag ska ta med han ut på en promenad. Ja jag hade väl egentligen inte så mycket mer att skriva för tillfället. Hoppas ni får en härlig dag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0