Det närmar sig....

Åh det känns som en evighet sedan jag fick sova tills jag vaknade och bara ta det lugnt i pyamasen en hel morgon! Självklart så vaknar jag sisodär klockan sju när jag för en gång skull har en av dem, men är man en morgonmänniska så är man. Än har jag inga planer inför dagen vilket faktiskt känns hur skönt som helst. Jag ska väl gå runt och småmysa här hemma och börja packa resväskan så smått. Jag började göra en liten, okej en ganska så stor hög med saker som jag ska ha med mig till Kreta. Jag hoppas på att jag kommer kunna stänga den där väskan och att den inte överskrider viktgränsen. Oj oj, den där viktgränsen har jag inte tänkt på förrän nu! Hm hur tung väska är det nu man får ha?? I alla fall, ha en fin dag allihopa! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0