Bra start på sommarlovet!

Sådär, då har vi alla fått sommarlov! Jag var precis och tittade på Matilda när hon sjöng in sitt sommarlov i kyrkan, vilket var jättefint. Alla små barn var så söta i sina somriga kläder och deras ögon riktigt lös av förväntan och glädje.
 
 
Gårdagen kändes hur bra som helst och jag njöt av ledighten i fulla drag! Jag och sex andra tjejer från klassen inledde sommarlovet med att äta lunch på Simons uteservering, smarrigt värre!
 

Om ett litet tag ska hela familjen åka iväg och äta ute någonstans för att fira att vi alla äntligen har fått vårt sommarlov, vilket är en liten tradition vi har. Jag tror mamma sa att Matilda ville visa något ställe där hon tyckte att vi skulle äta och så länge det inte blir McDonalds blir jag nöjd!
 
Sedan ska jag ta mitt pick pch pack och åka till Lund för att stanna där tills på fredag. Jag ska bo hos Felicia och imorgon ska vi även spendera dagen med Tove! Jag vet inte riktigt än vad vi ska hitta på, men jag är helt övertygad om att vi kommer ha det super mysigt!
 
Nu ska jag stoppa hölurarna i öronen och ge mig ut på en liten promenad i solen! Ni får ha en riktigt riktigt bra dag och om ni har sommarlov så hoppas jag att ni får en underbar start på det! Puss och kram <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0