Blixtar och dunder

Här hemma har det precis slutat att blixtra och dundra och nu öser regnet ner som bara den! Tidigare i dag hade jag tack och lov tur med vädret då jag tog bussen in till stan för att möta upp en vän och spela minigolf. Det har gått ett helt år sedan jag sist svingade en golfklubba så jag var lite ringrostig. Okej jag har väl egentligen aldrig varit bra på minigolf, men strunt samma. Det var roligt och vi spelade en jämn match som jag faktiskt vann med tre poäng, hurra för mig haha! När jag kom hem körde jag en runda med bilen och det gick riktigt bra. Jag har än så länge klarat mig undan andra mötande bilister vilket speciellt mamma tycker är väldigt skönt. Man märker att hon är lite smått nervös och känner sig lite obekväm där på min högra sida.
 
Ikväll ska familjen ha myskväll då jag sprang inom Hemmakväll och hyrde film när jag var i stan! Om jag känner min mamma rätt kommer vi att se en action eller thriller eftersom att chansen då är större att hon håller sig vaken!
 
Ni får ha det så bra! Puss och kram <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0