Bakom ratten igen...

Nu är jag rätt trött och jag känner att skrivmotivationen är ganska låg så detta blir ett av de där snabba inläggen som man skriver i all hast. Ja jag har idag befunnit mig drygt åtta timmar på jobbet, vilket antagligen är anledningen till att sängen ser väldigt lockande ut! Dagens fina väder har jag därför inte fått ta så stor del av tyvärr, men jag hann faktiskt lägga mig och sola i några minuter när jag kom hem. Efter maten var det dags för körning nummer två. Vi började som förra gången med att köra på en parkering och det gick rikigt bra! Är stolt över mig själv och det måste man få vara ibland tycker jag! Jag körde runt som i söndags och dessutom fick jag prova att backa. Till min förvåning fick jag inte motorstop en enda gång och till min nästan ännu större förvåning tyckte mamma att jag skulle få köra hem på lite småvägar. Då blev det dock något motorstop då jag var lite för snabb på kopplingen när bilen började rulla bakåt i korsningar och så vidare, men jag körde inte på någon/något och höll mig uppe på vägen! Det var lite mer att tänka på men väldigt kul!! Man får en kick av att köra tycker jag.
 
 
Efter att ha parkerat bilen, eller ja ställt den på uppfarten i alla fall så tog jag en härlig liten promenad. Det var så lugnt med bara fåglarna som kvittrade, så vackert med solen som var på väg ner bakom horisonten och jag gick där och njöt på ett sätt som jag tidigare inte kunde göra. Nu ska jag ta och stoppa i mig något och kanske se på en film innan beger mig ut i drömmarnas värld! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0