Sista kvällen...

 
Sista kvällen, lite tråkigt men samtidigt rätt skönt! Jag och Linnea har precis tagit en mysig kvällspromenad och jag tvivlar på att man i Sverige går i shorts och linne halv tio på kvällen och svettas som man gör här!
 
Idag har vi bara badat och solat och tro det eller ej men jag har börjat bli rätt trött på att just sola! De senaste två kvällarna har jag och mina systrar fått gått ut och ätit själva då vår stackars mamma har råkat ut för en matförgiftning. Vi får verkligen hoppas att hon mår bättre imorgon för att flyga med feber och en mage som gör att man behöver springa på toaletten var och varannan minut är inte roligt!
 
Nu ska jag snart krypa i säng för jag tänker ställa klockan imorgon så att jag hinner bada lite innan bussen tar oss till flygplatsen! 
Puss och kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0