Nytt favoritställe...

 
 
 
 
Hej på er! Jag har hittat mig ett nytt favoritställe i poolen. Perfekt att ligga där då det svalkar riktigt skönt! 
 
Vi har det bra fast vi smågnabbas med varandra lite då och då. Matilda är värst med sitt åttaårstrots. Ena minuten är hon pigg och glad för att nästan vara för jävlig rent ut sagt, men vi älskar henne ändå!
 
Idag har vi som igår mest legat vid poolen och ikväll ska vi ta en runda på minigolfbanan! Imorgon ska vi ut på utflykt och det ser jag verkligen fram då många har sagt att just den utflykten är en underbar sådan! 
 
Nej nu ska jag och lägga mig på mitt nya favorit ställe! Ha det riktigt bra nu! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0