Mycket jobb framöver...

Jobb, jobb och ännu mer jobb. Ja nu jobbar jag en hel del under resten av sommarlovet vilket kanske inte känns jättekul om jag ska vara helt ärlig. Det finns väldigt mycket annat jag hellre skulle vilja göra, men samtidigt är det bra att tjäna lite pengar! Speciellt då hela resan till Spanien är något jag måste betala helt själv! Så jag jobbar nu denna veckan och nästa. Sedan åker jag till Spanien veckan efter och när jag kommer hem jobbar jag ända fram tills skolan börjar igen, alltså en och en halv vecka. Som tur är jobbar jag inte hela dagen lång och har därför sena eftermiddagar, kvällar och självklart lördagar som jag kan göra annat roligt på! 
 
Vi är redan inne i mitten på juli gott folk och om ni frågar mig så har sommarlovet gått väldigt fort hittils! Jag tror tyvärr inte att det kommer börja gå långsammare... Men om jag skulle hitta en knapp där det står "sakta ner sommarlovet" eller varför inte "gör sommarlovet längre" så har ni mitt ord på att jag kommer trycka på den!
 
Nu ska jag kolla på Gossip Girl och sedan kanske jag ger mig ut på en joggintur då jag känner at jag har lite för mycket spring i benen!
 
Ha det bra! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0