Mycket att berätta...

Hallå allesammans! Åh vad jag har mycket att berätta för er!
 
Jag kan börja med att skriva att filmen jag och Filippa såg igår var riktigt bra! Verkligen en sådan där perfekt film att se på bio om ni frågar mig. Biosalongen var näst intill fullsatt och det krävs för att den där speciella biostämningen ska infinna sig tycker jag. Vi såg filmen World War Z så om ni är biosugna tycker jag absolut att ni ska titta på den! Huvudpersonen var ingen annan än Brad Pitt, okej jag erkänner väl att det var en av anledningarna till att jag ville se den, och det är helt sjukt att han fortfarande ser så jäkla bra ut trots att han måste närma sig femtio eller något! Vi snackar utseende i perfektion och en sådan manlighet sen.... SE DEN!!
 
Sedan måste jag berätta något som gjorde mig väldigt glad idag! Jag var nämligen och kollade mina värden på BUP för någon timme sedan och jag måste säga att jag var väldigt nervös denna gången då det var mycket som stod på spel! Jag har både rört mig mer och varit på semester så jag hade ingen aning om hur vikt eller värden skulle se ut! Kroppen måste jobba mycket i den värmen vi hade på Kreta och när det är väldigt varmt kan säkert många av er hålla med om att man inte är sådär väldigt sugen på mat alla gånger. Men allt såg jättebra ut och jag och min mamma kunde pusta ut! Mamma är väl den som har varit mest orolig och jag tror att det är hon som har smittat mig lite. Hon är väldigt bra på att förutse det värsta, men hon hävdar att hon inte är pessimistik utan realistisk. Ja man kan väl tolka det som man vill, men hon vill inte ha för höga förhoppningar om saker då man i så fall kan bli väldigt besviken. Men som jag tidigigare har nämt är hon ändå en person som aldrig ger upp eller ser sig besegrad! I alla fall, vi blev båda väldigt glad och det är bara att fortsätta leva och njuta av livet som nu!
 
Jo som sagt så stod mycket på spel den här gången. Jag bokade nämligen en biljett till Spanien i fredags, ja jag kommer hem från en resa och bokar genast nästa haha, men mamma hade inte låtit mig åka iväg om mina värden var dåliga efter Kreta. Men med bra värden finns det inte längre något som kan hålla mig hemma så om bara 16 dagar, den 31:e juli, far jag iväg mot sol och bad ännu en gång! Den här gången är det dock Felicia jag måste stå ut med, men det ska nog gå bra tror jag! ;) Nej men gud vad jag längtar!! Vi kommer ha det underbart där nere, det är jag helt hundra procent säker på!
 
Nej nu ska jag gå och äga ut min syster på Lips (singstar) innan vi ska äta god mat och ha en mysig hemmakväll med födelsedagsbarnet! Puss och kram <3
 
Här kommer några bilder som Matilda tog på mig i bussen från Elafonissi.
Man måste ju ställa upp för sin lillasyster när hon har tråkigt eller hur? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                         


Kommentarer
Anonym

Haha åh du som vi kommer fightas med varandra! Rena kriget kommer det bli. Hatar dig redan, puss <3

Svar: Haha! ;D
SannaCeciliaNyberg

2013-07-15 @ 21:48:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0