Kliande händer, nya erfarenheter och den godaste fikan.....

Hej på er!
 
Igår var det en dag då jag gjorde mycket för första gången. Till att börja med åkte jag moped! Ja det är sant, jag har aldrig så mycket som suttit på en sådan innan haha! Jag vet inte riktigt hur jag hade föreställt mig att det skulle vara, men svårt eller läskigt var det i alla fall inte som tur var!
 
Sedan var jag på Helsingborgsfestivalen och såg på Joddla med Siv för första gången i mitt liv. Jag följde med Nellie som väldigt gärna ville se dem och trots att de verkligen inte är ett av mina favoritband (jag kunde faktiskt inte en endaste låt) så drogs jag med i den underbara stämningen och hade riktigt kul! Efter den timmen kunde jag faktiskt sjunga med lite i några refränger och händerna kliade som tusan efter allt klappande haha!
 
Ursäkta den dåliga bildkvalitén ;)
 
Den sista saken jag gjorde igår som jag aldrig har gjort tidigare var att äta frozen yoghurt och det mina vänner kommer jag att göra om! Jättegott verkligen och det fanns massa godsaker att toppa med!
 
Lite sömn hann vi få innan väckarklockan ringde tidigt imorse då vi båda skulle jobba! Lite trötta var vi allt och det resulterade i att Nellie lyckades glömma sin mobil här hemma. Men det gjorde inte så mycket eftersom att Nellie då var tvungen att hänga med mig hem efter jobbet igen, vilket gjorde att vi fick en väldigt mysig eftermiddag tillsammans! Vi svalkade oss i poolen, (med andra ord lekte vi som när vi var 11år gamla, men man blir väl aldrig för gammal för att leka?) åt massa frukt med glass och tittade på film. Eller ja tittade och tittade... Det dröjde inte länge förrän Nellie sov vid min sida, men jag lyckades med nöd och näppe hålla mig vaken!
 
Finns det något godare än glass och frukt en varm sommardag?
 
Så efter att sedan ha skjutsat hem Nellie, övningskört litegrann och ätit kvällsmat sitter jag nu här. Jag njuter av tanken att inte behöva jobba på tio dagar och funderar över vad som ska packas med till Spanien. Bara två dagar kvar, sen så!!!!
 
Ha en fin kväll och ta hand om er! Puss och kram <3

 
 
.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0