En smaksensation...

 
Ikväll var det jag som stod vid spisen och lagade kvällsmat och resultatet blev över förväntan, en helt fantastiskt god thaigryta! Jag slickade grytan ren och den fick helt klart högsta betyg av mina smaklökar haha! Eftersom att den var så himmelskt god skulle det vara en synd om jag inte delade med mig av receptet så jag lovar er att det kommer imorgon!
 
Imorgon är det förresten söndag för er som inte har koll på dagarna längre. Visst blir man dagvild när man har sommarlov! Men söndag betyder för mig jobb så det blir till att ta en lugn kväll och ställa klockan imorgonbitti!
 
Ha nu en super bra lördagkväll! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0