En massa spelande...

 
 
Hej! Nu är vi hemma efter lite minigolf! Inget jag är speciellt duktig på egentligen, men ganska så kul är det ändå!
 
Innan vi klädde på oss lite finare kläder och begav oss ut så tog vi och spelade lite monopol. Då det gick väldigt bra för mig var det hur roligt som helst hehe! På bilden nedan är sex slott mina och dessutom hade jag några andra tomter med hus. Till de andras irritation och min glädje lyckades jag dessutom hela tiden klara mig från att hamna på deras tomter haha! Men vad är det man brukar säga, tur i spel och otur i kärlek? Nej vi får hoppas att det inte stämmer tycker jag!
 
 
Nu blir det snart till att hoppa i säng då bussen går halv nio imorgon! Sov så gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0