En liten reunionträff...

 
 
Hej på er!
 
Min dag började på tok för tidigt då vi skulle befinna oss på jobbet redan vid klockan sju imorse! Hemma ett antal timmar senare väntade jag tills klockan skulle bli sex då jag och några väldigt gamla klasskompisar, vi snackar låg- och mellanstadiet, hade bestämt oss för att träffas! Under kvällen har vi blivit färre då folk droppat av från och till, men vi har grillat, spelat kubb, pratat, skrattat, kollat gamla videofilmer, spelat med andra ord vilket måste vara ett av de roligaste spelen som finns, käkat upp en hel chipspåse på mindre än tio minuter och nu sitter jag, min syster och två andra tjejer och sjunger för fulla muggar!
 
En hel vecka med jobb är nu avklarad och imorgon är en ledig dag vilket ska bli riktigt skönt! Den ska spenderas i Lund med bästa "Lundgänget"!!! Det var alldeles för länge sedan vi sågs nu och jag gissar på att vi kommer ha vääääldigt mycket att berätta för varandra!
 
Det var allt för mig, på återseende!
Puss och kram<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0