Borta bra men hemma bäst...

 
 
Ja man brukar säga borta bra men hemma bäst och jag kan inte göra annat än att hålla med! Självklart är det underbart att åka iväg på semster, men när man kommer hem inser man att inget är så bra som just hemma! det var med ett leende på läpparna som jag kröp ner i min egna säng igårkväll och jag behöver väl inte skriva att jag sov väldigt gott! 
 
Vi har haft en bra semester! Visst har vi haft våra "små-tjafs", men bor man inpå varandra som vi gjort de senaste två veckorna är de nästan omöjliga att undvika skulle jag vilja säga. Men man får titta tillbaka och minnas alla de glada och roliga stunderna!
 
Idag blir det till att tvätta, tvätta och åter tvätta och så måste jag ta och fortsätta packa upp min resväska som jag inte orkade göra igår. Men först ska jag ut och ta en promenad med en hund som blev helt galen av glädje igår när vi kom och hämtade honom!
 
Ha en fin lördag allesammans! Puss och kram <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0