Snäll mormor!

 
Titta vad min gulliga mormor har varit och köpt till mig! Super Nagelstärkare! :D Jag råkade beklaga mig över mina tunna naglar som bryts allt för ofta inför henne och då gick hon raka vägen och köpte detta till mig.
Åh, min mormor är verkligen världens snällaste! Det ska tydligen ha gjort underverk med hennes naglar och jag hoppas verkligen att även mina naglar kommer att bli lika starka och vackra! :)
 
Nej hörni, nu ser min säng väldigt lockande ut så inte tänker jag sitta här och skriva längre!
Imorgon när vi vaknar är det fredag vilket inte låter så dumt i mina öron, inte dumt alls faktiskt! =)

 


Kommentarer
Linda

Vet du var hon köpte det?

Svar: Nej tyvärr, men ska fråga nästa gång jag träffar henne! :)
SannaCeciliaNyberg

2013-02-01 @ 08:56:21
URL: http://lindasofiedahl.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0