Smile and be happy!

 
Hej där!
 
Jag måste börja detta inlägg, lite själviskt, med att berömma mig själv för åh vad jag kände mig duktig igår då jag faktiskt började och avslutade ett kollage som var tvunget att vara klart till på onsdag! Ni känner säkert också igen den känslan av att äntligen ha gjort något som man har skjutit upp hur länge som helst, så skönt! :)
 
Min söndag var inte så väldans händelserik, men sådana dagar är inte fel de heller! Jag jobbade som sagt och därefter var jag hemma hela eftermiddagen och kvällen. Jag fick gjort mitt kollage, smakade sötpotatis för första gången, kollade på ännu en Jurassic Park film och just det, jag gjorde även tre nya plåtar av det goda fröknäcket! Det går åt som bara den här hemma hehe ;)
 
Denna måndag har jag inte några direkta planer för. Har ett litet ärende som ska göras nu på förmiddagen, men annars tänker jag ta dagen som den kommer! Passa på att njuta av lovet in i det sista och ladda batterierna inför en ny termin!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0