Slaskigt värre!

 
Hej bloggen!
 
Nu har det plötsligt blivit lite varmare igen och med de ynka plusgraderna kommer även det äckliga slasket! Nej fy vad jag inte tycker om att klafsa runt i allt det blöta. Jag har det hellre lite kallare med snö som ligger på vägarna och solen som skiner i den klara luften än +3°C, slask överallt och en grå tråkig himmel.
Men väder och vind är tyvärr inget vi kan styra! Jag har i alla fall i mina dagdrömmar idag legat på en strand i solen! Ja visst lät inte det särskilt dumt?
 
Nu ska jag ta och dra mig neråt för det börjar en ny dansk deckarserie på tv:n! Jag håller tummarna för att det är en sådan serie som är värd att följa! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0