Nyårsafton 2012

Här bjuder jag på lite bilder från min nyårsafton som blev riktigt lyckad! Jag hade såå roligt! :)
Det dansades, sjöngs och spelades twister för glatta livet! Och vid tolvslaget trotsade vi alla regnet och gick ut och njöt av himlen som lystes upp i alla tänkbara färger!
Bilderna är tyvärr riktigt kassa, men man tager det man haver! Min mobil är ju inte precis någon high tec mobil, men den duger så bra åt mig ändå! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är en sådan dag då man inte orkar göra annat än att vara hemma och ta det lugnt eller vad säger ni?
Ikväll vankas det nyårsfirande med ännu en trerätters här hemma, då vi alla var iväg på olika håll igår! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0