Love doesn't age

 
Hej på er!
 
Idag har jag räknat mig igenom veckans längsta mattelektion och gått rundor i mina för tillfället mycket uppskattade gummistövlar. Jag har också umgåtts med mina kära morföräldrar och då insett att kärleken inte åldras! Att se min mormor och morfar tillsammans får mig att tro att kärleken mellan två personer kan vara för evigt och att se dem får mig även att förstå hur lite jag egentligen vet om livet. Tänk bara hur mycket man han har hunnit se och uppleva när man har levt i över 75 år!
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att skrubba kroppen ren och sedan hittar man mig resten av kvällen i sängen med min bok!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0