Looking forward to some action tonight

Hallå på er!
 
Min eftermiddag har spenderats hos en av mina äldsta vänner! Vi bakade en supergod chokladcheesecake och utmanade hennes syster med pojkvän på två väldigt roliga spel! Vi hade det riktigt mysigt med andra ord och det var skönt att avleda tankarna från skolan och andra saker som tynger....
Mitt i allt spelande kom vi plötsligt på att vi minsann vill gå på bio ikväll! Biljetterna är nu bokade och klockan nio ska vi se på Jack Reacher med Tom Cruise! Alla filmer jag har sett med Tom Cruise har varit riktigt bra så förmodligen kommer jag inte att bli besviken! :)
Jag är nu hemma för tillfället då jag har lite saker som ska fixas, men snart beger jag mig återigen hem till vännen min!
 
Hoppas att ni alla får en mycket trevlig kväll! Ta hand om er! :)
 
  Tom Cruise som Jack Reacher                                                                             (Bild från google)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0