J'aime les vendredis!

 
 
Godmorgon världen och välkommen fredag! =)
 
Ja jag älskar verkligen fredagar och något mer jag älskar är känlsan av att inte behöva stressa på morgonen. Kunna gå lägga sig i sängen igen efter frukost och läsa ett kapitel i sin bok, inte behöva skynda sig av med pyamasen och ha gott om tid på sig att göra sig redo inför dagen!
 
Jag har storslagna planer inför min fredag! Haha nej det är väl kanske att gå till överdrift, men kvällen ska i alla fall spenderas med ett gäng härliga tjejer! Vi ska gå och se den nya filmen Ego på bio och därefter sätta oss på någon mysig restaurang och äta, förhoppningsvis, god mat! :)
 
Först ska dock skoldagen avklaras, men har man något roligt att se fram emot brukar dagen bli mycket lättare att ta sig igenom!
 
Jag hoppas att alla får en kanonbra fredag därute! Se till att klä på er ordentligt med kläder och tänk på att vi kunde haft det sämre, mycket sämre! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0