Hiss / Diss


 
Sanna Dissar:
 
Falska människor som går bakom ryggen på folk - Människor som ljuger, sårar, pratar skit om andra
och sprider falska rykten gör mig både irriterad och ledsen!
 
Trosor som skaver - Usch det kan verkligen förstöra en dag!
 
Tankar som förstör mer än de gör nytta - Om jag hade kunnat hade jag utplånat den lilla djävulen,
han som ibland sitter och viskar negativa saker i människors öron.
 
 
 
 
Sanna Hissar:
 
Att vi går mot ljusare tider - Åh vad jag blir glad då dagens ljusa timmar blir allt fler och fler!
Det betyder att vi går mot sommar och vår!
 
Att min födelsedag närmar sig med stormsteg - Tänk att jag blir 17 år om precis en månad! :D
 
Människor som vågar vara sig själv - En stor guldstjärna till alla som vågar sticka ut, verkligen vara sig själv och inte bryr sig om vad omgivningen tycker och tänker!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0