Femtio nyanser av honom

 
Hej på er!
 
Idag har jag haft en härlig dag! Solen tittade fram bakom molnen för att värma min alltför bleka hud och jag har lunchat på Torstens i stan med en god vän. Det blev en lång och mysig lunch då vi inte setts på ett tag och därför hade mycket att prata om! Dessutom var maten helt fantastiskt god, jag hade kunnat slicka rent tallriken haha ;)
Efter att vi fått prata av oss ordentligt och fått mat i magen kikade vi runt i lite affärer. Jag köpte faktiskt en bok som jag har hört mycket gott om! Ska bli riktigt kul att se om den är så bra som alla säger! Nu ska jag bara ta mig tid att läsa den också hehe ;)
 
Om en timme eller så kommer en av mina knäppaste och härligaste vänner hit! Imorgon ska hon åka iväg några dagar, så vi ska passa på att ha en riktigt mysig kväll ikväll!
 
Ha nu en fortsatt bra kväll allihopa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0