Dags att uppgradera sig?

 
Hejsvejs!
 
Jag har nu på allvar börjat fundera över om det inte är dags för mig att titta efter en ny mobiltelefon. All heder åt min nuvarande telefon, som till min stora förvåning fortfarande funkar bra (köpt på en ICA-affär för dryga tusenlappen), men jag känner ändå att jag behöver något nytt!
 
Om jag nu tar beslutet att förnya mig så kommer den svåra frågan,"Vad ska Sanna köpa för en telefon?". Hm...
Jag vill inte ha någon sådan där splitterny avancerad telefon, främst på grund av att de kostar mer än vad lilla jag har lust att betala ;) Nej jag vill ha en enkel, men ändå bra telefon som inte kostar de där fem till sex tusenlapparna! Jag är faktiskt lite inne på den vanliga iphone 4, men ska definitivt kolla och höra mig runt innan jag bestämmer mig för något!
 
Just nu har jag ju faktiskt en telefon som fungerar och behöver alltså inte ha någon brådska i mitt funderande! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0