27 januari 2013

Hej där!
 
Hur har eran söndag varit? Min har varit precis som en typisk söndag i Sannas liv. Alltså har jag idag befunnit mig på jobbet, jag har städat, tvingat mig till lite skolarbete och laddat upp för ännu en vecka i skolan. Fast förresten, en helt vanlig söndag har det faktiskt inte varit då min syster, hör och häpna, stod för kvällsmaten! Detta är högst ovanligt ska ni veta! Till matbordet brukar hon annars nästan alltid vara den som anländer sist och lämnar först, ett exempel på att tvillingar kan vara väldigt olika! ;) Men ikväll var det alltså hon som var kock här hemma och jag och mamma blev bjudna på en kycklingwok som smakade mycket bra! :)
 
Jag har idag också ägnat lite tid åt att planera inför min födelsedag. Det slår ju redan över till februari nu i veckan och min födelsedag närmar sig med stormsteg! Vet ni vad som mer närmar sig? Sportlovet! I så desperat behov av lov som jag var innan jul tror jag inte att jag kommer hinna bli, men ett lov är alltid ett lov och är alltså alltid efterlängtat! :)
 
 
Min mamma har förresten hittat sig en ny liten hobby, att göra egna ljus. De blir lite rinniga dock och jag kunde inte låta bli att knäppa ett kort på denna stearinklump som från början var fyra ljus och som nu har blivit till ett!  Men jag måste säga att det blev ganska häftigt ändå, trots att det inte riktigt var meningen haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0