10 januari 2013

 
Hej hörni! Idag har vardagen hunnit ifatt mig på riktigt då jag redan kan stapla läxorna på höjden, jag har fått reda på något jag spänt och nervöst har väntat på vilket fick mig att dra lättnadens suck och vilja göra en sådan där urlöjlig glädjedans! Jag har en stund ägnat tankarna åt framtiden och blivit något säkrare på kommande val inför mina resterande år på gymnasiet och jag har även hunnit njuta av en stor kopp värmande te!
Nu har jag hoppat i min älskade Hello Kitty pyamas och ska snart krypa i säng!
Det är fredag imorgon vilket låter väldigt fint i mina öron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0