Ut på utflykt

 

Hejsan!

 

Är allt bra med er? Jag har precis fyllt på med c-vitamin då jag ätit en underbart saftig och söt clementin! Något som kan göra mig riktigt besviken är när man är sugen på frukt, tar en som ser perfekt ut och så visar det sig att t.ex. clementinen är alldeles torr och tråkig, äpplet helt mjöligt och mjuk, bananen brunfläckig eller päronet helt smaklöst. Känner ni igen den känslan av besvikelse?

 

Jag sitter nu här och småler för mig själv när jag tänker tillbaka på gårkvällen. Vi plockade nämligen fram gamla videofilmer på oss när vi var 6-7 år gamla och sjöng ”Små Stjärnorna” på skolan. Herregud vad vi skrattade! Sådana filmer är verkligen guld värda och ska definitivt sparas!

 

Nu har jag inte tid att sitta här då hela familjen ska ut på en liten lördagsutflykt! 

 

Ha en fin lördag hörni! Passa på att njuta av helgen och ta hand om er! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0