Tulips

 
Hej!
 
Det var inte jättemycket att göra på jobbet idag vilket var riktigt skönt då jag var ganska så trött när jag skulle stiga upp imorse! Innan klockan nio kom gäspningarna efter varandra på löpande band! ;) Nu känner jag mig tack och lov inte lika seg längre och jag har ju dessutom en hel vecka då jag hinner vila upp mig!
 
Nu ska jag snart ta och plocka fram dammsugaren för att förinta alla dammråttor och pälstussar som gömmer sig i mina vrår. Sedan ska här hackas och skäras för glatta livet då vi ska bjuda på tacobuffé när lilla släkten kommer för att uppvakta mig och Linnea om några timmar!
 
Nu får ni ha en fortsatt bra dag! =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0