Tjejmiddag nummer två

 

 
 
Godmorgon på er!
 
Igår var mitt schema fullspäckat från det att jag vaknade tills då jag gick och la mig. Det var en trött, men glad Sanna som kröp i säng igår och jag kan lova er att det inte dröjde länge innan jag sov djupt! Jag tycker att det blev en superduper kväll! Lite stressigt blev det dock då klockan tickade på ovanligt fort under eftermiddagen. Man tycker alltid att man börjar i sådan god tid, men ändå blir det att man springer runt som en yr höna till slut för att hinna med allting! ;)
 
Maten kom i alla fall fram på bordet och alla blev mätta och belåtna! Det verkade som att min lilla minibuffé gick hem då alla sa att de tyckte det var gott, men de kanske inte vågade säga något annat ;)
 
Jag hade även planerat lite tävlingar under kvällen, allt från att pricka pennan i flaskan, äta godissnören och tala baklänges. Roligt hade vi och jag är så glad över de fina vänner jag har!
 
Idag är faktiskt första dagen på lovet då jag inte har något inplanerat. Ganska så skönt med en sådan dag också om ni frågar mig!
 
Hoppas att ni får en bra fredag och var rädda om er!
 
Puss&Kram =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0