Studiedag

 
Godmorgon!

Idag blir det ingen skola inte då vi har studiedag! Jag passade därför på att ta mig en liten sovmorgon och sedan baka scones till frukost, mums! :)
 
Nu ska jag ta mig ett ryck och sätta igång och plugga lite fysik inför provet imorgon, en studiedag är ju ändå en studiedag eller hur? Men om jag nu på förmiddagen får gjort lite skolarbete kan jag med gott samvete ta eftermiddagen ledig!
 
Hoppas att alla får en fin dag! Än så länge ser det väldigt grått och tråkigt ut där ute, men vi kan ju alltid hoppas på att solen tittar fram lite senare!
 
Puss&Kram =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0